Thursday 9 February 2012

. . lelaki oh lelaki . .

yehhaaaa! hye all..arini aku rajin pula nak menulis..

okeh! back to topic..aku nak share jugak...aku selalu baca lelaki asyik cerita pasal perempuan... "perempuan yang annoying" "perempuan punye perangai" dan blaa..blaa..blaa...

now aku nak share jugak,pada yang xberkenaan jangan over touching dgn aku! aku lempang ko karang...ok,start now...game on!

antara jenis-jenis lelaki adalah :-

Lelaki Tikus:
ni jenis lelaki yang suke lepak kat tepi kaki lima,tepi jalan,umah orang kawen and mana-mana tepi la...dorang ni pulak bergerak secara kumpulan..punya lah rimas aku tengok gaye dorang..

Lelaki Kasanova:
yang ni pulak berfikiran yang dia adalah remeo malaya! cish..aku kalau dapat jumpa lelaki mcm ni..aku baling dia dgn batu

Lelaki pengotor:
Korek hidung depan public! Eiiiyuww..please la der..berapa kati lah ko simpan kan..hormat la orang sikit..xsemua orang boleh accept perangai PENGOTOR ko tu!

Lelaki Paparazi:
yang ni aku paling-paling anti...bukan main beronok-ronok dorang bergosip..macam awek-awek dorang tu cantik sangat! sape kate lelaki xsuka gosip?meh jumpa aku,aku bagi ko KIA OPTIMA baru punye..

Lelaki 18sx:
Bodoh! lelaki pattern ni memang sangat-sangat popular..
mana-mana ada je aku jumpa..korang tak percaya?if nak tau lebih lanjut..korang on ym pastu g kat chatroom kat sana,.baru korang akan sedar..berapa peratus lelaki yang BERGUNA and TAK GUNA SESEN pun..

No comments:

Post a Comment