Thursday 9 February 2012

. . Muka buku@Muka Kau . .


Erk! aku nak citer sket pasal muka buku neh..

First at all,aku bukan nye nak kecoh-kepoh but bende ni kenyataan...
aku faham dan aku sangat-sangat mengerti apa yang korg rase,but jangan lah jadikan muka buku tu tempat korang mengadu nasib "EVERY SECOND" letih beb! bile aku ke Home jew..mesti muke ko je yang aku nampak..

nak aku bagi contoh x?
ambik neh,lebih kurang mcm ni lah status dia yang memang buat aku rasa macam nak pergi depan dia dan cakap "ye,fb ni memang untuk ko sorang jew,aku online tiap-tiap hari memang nak tengok status ko jew..keep it up ya?"

1hour ago (10.30am)
Cik Senah: Hye sumer warge mukebuku! alamak~shaye angown lambat today,abeslah kene tgal train...tp xpe,bos syg shaye...

55minutes ago (10.35am)
Cik Senah: Malas nye nak mandi~~air sejuk..tengah tggu water heater ni...sambil tengah makan sandwich! yummy~~

50minutes ago (10.40am)
Cik Senah: Dah siap mandi,nak pakai eyeshadow kaler ape eyh?baju aku kuning..pakai eyeshadow kaler merah boleh?help me~~

tet! sampai sini dulu eh?aku dah letih tulis status dia..well,aku tau ko famous but jangan la buat macam ni...semua benda ko buat nak kena post kat mukabuku...

Hah! ada lagi................

5minutes ago
Cik Senah: Aku pakai baju kurung arini n rase mcm nak nek beskal jewp..
Mood #teringinsangat2#

A second ago
Cik Senah: baju aku kena kicap...abes kicap aku~~kena beli kicap baru neh,nak kuar jap g econsave beli kicap baru..kicap cap tamin!

Ya Allah,ya tuhanku...aku mohon..berilah penerang hati pada orang yang berkenaan ini atau bukan kan lah hati dia untuk renmove aku dari senarai kawan-kawan dia sesungguhnya aku tak sampai hati nak remove dia....

No comments:

Post a Comment