Sunday 15 April 2012

. . . alasan break off yang annoying . . .

hi again sumer!
semangat aku arini kan? haruslah smile :))

apa kata hari ni aku share pasal alasan yang paling annoying si teruna (eceyh..tetibe gune teruna) akan bagi kat gepren dia if nak mintak putus..

1) "i rasa i nak focus study dulu..sampai i dah berjaye..baru kita pk pasal hubungan ni balik ya..tak payah tunggu i ok..if jodoh kuat,kita mesti bersama..selamanya i sayang u.." :- wahai kawan-kawan aku..jayat manis tak?terbaik kan?tetibe esok korang dapat tau yang dia dah couple ngan orang lain, amacam?

2) "u tak pernah dengar cakap i..baju besar gedabak ni jugak u nak pakai,i dah belikan baju cantik-cantik..u taknak pakai..dah lah..u hidup la sendiri dengan cara u tu..i malulah macam ni.." :- spesis ni memang totally tak boleh buat laki, ada ke nak ubah korang jadi makin menyetan..alasan memang tak boleh pakai..malu konon,if malu kenape dulu terhegeh-hegeh nak couple kan?fikirlah..

3) "u ni sosial sangat..ramai kawan lelaki..so,i taknak jadi penghalang u nak kawan dengan dorang...i dengan u memang tak serasi.." :- otak ko! hahahahaa..benda cam gini pun jadi isu..nak berkawan pun tak boleh..melampau..pastu jadikan alasan nak break..apakah?

4) "couple ngan u..i takde life..duit banyak habis..tengok si senah tu..tiap kali keluar ngan talib..semua senah yang bayar.." :- wahhh! tak ada life?ko ingat bapak aku gabenor negara?selama ni aku tak mintak ko belanje aku pun tau..ko guna duit ko..aku gune duit aku..ko nak awek ke machine ATM?

5) "i tak suka mak bapak u, i benci dorang control u" :- top fuckest reason! sape yang pandai berfikir tu faham la kenape aku cakap alasan ni yang paling "FUCK" ...

ok lah,
aku nak chow dulu..nak sambung keje balik...

No comments:

Post a Comment