Thursday 10 May 2012

. . . PenGorbaNan . . .

hye reader!
im back..sorry sangat-sangat..busy kerja..erkkk~busy kew? hahaha..

hari ni aku nak share something..aku tau..aku tak perfect mana..aku akui yang aku masih lagi belajar..belajar nak meniti titian hidup aku...belajar untuk bangun selepas terjatuh..yeah~maybe,sekarang ni aku ada Incik babah and Mem besau untuk jaga aku..but sampai bila?

Bila susah sikit nangis..masuk meeting dengan mem besau..asal takde duit sikit..Incik babah bagi..yes! memang betul..aku agak manja dengan family aku even aku anak first (kak long) sekali pun..to adik-adik aku..wekkk!! :P jangan jelous...hahahhaahah (gelak jahat)

So,aku nak ucap kan thanks a lot pada family dan kawan-kawan rapat yang ada dalam hidup aku..yang tengok tongeng terbalik hidup aku..macam mana aku merangkak balik untuk berjalan dengan betul...wahhhh..touching ni...

kepada yang tak puas hati ngan aku..aku mintak maaf..kata lah apa korang nak kata..aku terima..aku redha..aku tau korang baca blog ni even korang tak komen sekali pun...hehehe..thanks ye~coz sudi melawat blog aku yang baru nak hidop ni...

last sekali...if nak kutuk aku..kutuk la...tapi jangan libatkan family aku..semua yang aku buat dulu tu..family aku tak terlibat pun..family aku tak pernah ajar aku..Mem besau  tak pernah cakap.. "kakak pergilah clubbing..enjoy la sikit! enjoy ur life,dear!" hah! memang tak la Mem besau nak cakap cam gitu..

ok lah,aku rasa kat sini dulu kot aku stop..aku nak buat kerja lain la...nak balik!!

No comments:

Post a Comment