Monday 14 May 2012

. . . Back Stabber . . .

Dear All,
Thanks for reading yeah~even korang sorok-sorok baca and tak mau jadi follower aku pun..aku akan terus menulis dan menulis untuk meluahkan rasa hati aku sebagai seorang manusia kat dunia yang fana ni..aiseyhh~ terbaik!

Ok, korang pernah tak rasa ditikam dari belakang? hurmm..selalunya..kawan baik sendiri lah..sesiapa yang pernah rasa tu memang akan tahu macam mana pedihnya bila ditikam kan..down gila dow! rasa macam nak terjun dari menara westport jew...hohohoo..siapa yang tak tahu apa itu MENARA WESTPORT silalah ke Incik Google ye...segalanya ada disana..

Ok, kebanyakkan orang yang suka menikam kawan dari belakang ni adalah golongan "HEY LADIES" sorry girl..bukan nya apa,tapi ni memang kenyataan..kenapa?apa punca?bagaimana? erkkk...
apa yang aku berani cakap..semuanya berpunca dari perkataan JELOUS atau dalam bahasa CEMBURU.. well,as we know..mana ada manusia yang puas dengan apa yang dorang ada kan?segalanya tak cukup..

Bagi aku, tak payah kot nak berdendam if korang dah kena tikam dari belakang..bukan ada pekdah (faedah) pon..buang masa korang and menambahkan dosa korang..if dosa sikit takpe..ni tak,bahu pun dah senget sebelah..hihihi..

Kepada yang suka menikam orang dari belakang tu..aku mintak maaf ya...aku menulis sekadar berkongsi..ingat..dunia ni bulat..bukan segi tiga..segi empat and pelbagai jenis bentuk la..what goes around comes around..langit tak selalunya cerah beb..fikirlah...

Babai!!

No comments:

Post a Comment