Monday 14 May 2012

. . . Tiga kata . . .

Ait! Ait!
Taraaaa!! bile jari dah mula menaip satu entry..akan terbit lah entry yang mengarut-ngarut macam ni...ok, tibe-tibe aku teringat pasal tiga kata..ala! lagu KRU tu lah..nak aku nyanyi tak? hahahaa..tak payah! kesian member-member aku yang duduk jauh dari area office nak balik karang..

Hurmmm...bagi aku..perkataan I LOVE YOU..WO AI NI...SAYA CINTA AWAK..ANNA ILLUVI ANTA..EIS LEBEN DU..tak penting!! nyah kau!! wahh...ini menandakan yang aku betul-betul tekad..memang setiap wanita dikurniakan hati untuk mencintai dan dicintai..aku pun ada rasa macam tu..cuma aku nak keraskan hati aku untuk satu lafaz yang boleh buat aku ingat sampai bila-bila..

Duhai Bakal suamiku~ (poyo dow!)
Jangan kau biarkan kehadiranmu hanya seketika..
kebersamaan kita hanya sementara..

Petikan dari: << 7 Petala cinta >>

Kenapa perlu mencari yang haram sedangkan kita akan dikurniakan yang halal kan?
Walaupun aku tak begitu sempurna..aku mengaku..aku banyak melakukan kesalahan..tapi benda tu yang mendewasakan aku..

"Aku terima nikah Aminah bt Ali dengan mas kahwin sebanyak RM2,500 tunai"

atau

"Sudikan awak jadi awek saya, i love you damn much"

Agak-agak mana pilihan korang? Wehuuu.. Babai! :')

No comments:

Post a Comment