Monday 28 May 2012

. . . let's thinking . . .

Lepas aku tulis entry pasal curang tu..aku teringat pasal satu makcik ni...aku nak tulis la..bukan nak jadi minah propa...just nak shared the truth..aku nampak dengan mata kepala aku beb!

One fine nite..aku dengan member aku hang out habiskan waktu malam minggu kitorang dekat satu club yang agak famous kat area bangsar..wehuuu..aku punya la semangat..dah lama kot aku tak join member-member aku..yela,busy dengan kerja..mana nak jaga tidur..jaga masa aku..jaga suami dan anak aku..(yang kedua terakhir tu aku tipu)

Tengah-tengah aku nak cari line coverage dalam club tu..sambil minum-minum membasahkan tekak yang dah rasa kering gile time aku terjerit-jerit tengok kawan-kawan aku buat kerja gila..mata aku terpegun memandang satu susuk yang agak berlainan pada malam itu...woiiiiii! "makcik dekat dance floor beb~" terkedu sementara..aku usha dengan teliti..takut salah pandang..aku tak mau dapat dosa free..dah lah dosa aku dah berbuku-buku :(

Kalau korang tengok dari jauh..muka makcik tu...korang kompem ingat makcik tu maria farida..but bila dah dekat-dekat..lain sangat la...tapi aku bagi credit kat makcik tuh..ko bayangkan lelaki yang dok sebok mengedik kat makcik tu semua 20++ beb! superb tak superb la makcik tu kan.. plus ada extra $$ lagi lah membe-membe aku tergedik-gedik berebut nak kat makcik tuh..

Well, kehidupan dalam club..orang tak kenal pun korang boleh kenal..aku dapat jugak borak-borak ngan makcik tu..dia ada suami..tapi suami dia sibuk..so,dia pilih jalan ni..mengucap panjang aku time tuh..aku terkedu doe..aku rasa malam tu lah malam yang paling sunyi untuk aku..aku banyak duduk and diam je..sampai member aku tanya..dia takut aku od..dont worry der..aku tak sampai ketahap itu untuk menjadi terlalu bodoh..boleh pulak suami dia sibuk sampai tak tau aktiviti isteri dia...apa nasib anak-anak makcik tu nanti?

Kepada makcik,
saya mintak maaf..bukan niat saya untuk memburukkan nama makcik,saya menulis untuk berkongsi dengan kawan-kawan saya..nama makcik pun saya takkan mention..saya tahu niat makcik baik..tapi cara makcik salah..sekarang makcik tolong anak-anak gadis orang macam mana nak hidup mewah...makcik bayangkan kalau anak-anak makcik jadi macam tu?

P/s: jangan kita menghina seseorang tanpa bertanyakan alasan..menipu or tak, tu hak dia..jangan nak simply judge orang..

No comments:

Post a Comment