Friday 25 May 2012

. . . OnCe Upon a tiMe . . .

Hye reader..
as we know..kehidupan ni ada musim nya kan? ada musim bunga...luruh...sonata....tengkujuh...kemarau...dan sakura (erk??ada ke musim sakura??)...


PILOT...
mesti ramai yang teruja nak cari future husband or nak cari boyfriend kan? ye,aku tau..siapa yang tak nak ada someone yang ada kerjaya kan? aku pun sama..macam-macam aku pernah lalui..apesal aku nya hati sakit semacam je ni..

ramai yang nak tau macam man kisah aku dengan Incik Pilot kan? yela..masa kat kolej dulu..ramai jugak yang pertikaikan..macam mana Budak Gemok macam aku ni boleh dapat Incik Pilot?? Well..ketentuan dibuat dari yang Esa..Dia maha mengetahui ok...siapa aku nak melawan takdir..ok..back to topic yeah..aku tulis entry ni untuk explain...banyak korang tanya kat aku..apa jadi kat kitorang..happy ending??? not really..

Kepada kawan yang sentiasa menyokong aku,thanks a lot..cukuplah apa yang aku tanggung selama ni...kisah aku dengan Incik Pilot dah tak ada episod akan datang.. KECUALI dengan jodoh dariNya aku terima dengan hati yang ikhlas..sobs~sobs~

Sepanjang aku dengan Incik Pilot, banyak benda yang aku belajar dari dia..dia macam cikgu aku..ya,mula-mula aku mengaku..aku terima dia bukan sebab "CINTA" tapi aku terima dia sebab aku nak balas dendam..itu silap aku, aku mulakan satu hubungan dengan niat yang negatif..Allah bayar cash..banyak benda yang aku tak mampu untuk luahkan..cukuplah sekadar aku minta kat kawan-kawan atau family yang rapat dengan aku supaya jangan mempersoalkan status aku lagi..

Hidup ni indah tetapi manusia terlalu taksub untuk menikmatinya..sampaikan lupa hukum hakam agama..aku tahu aku tak sebaik mana tapi aku ada niat untuk melakukan perubahan..aku tak mintak belas kasihan sesiapa..aku ada Cik Kawan yang sentiasa ada disaat aku terjatuh..even persahabatan kitorang tak selama mana..aku tau aku boleh percaya kan dia..to Cik Kawan,aku sayang ko beb! hahahahahaa..

Hurm..aku rasa cukup kot penjelasa aku..lepas ni aku mitak tolong sangat-sangat...jangan la tanya kat fb ke..twitter ke..bbm ag la jgn..aku rasa cukup panjang lebar kot penjelasan aku kat sini..doakan yang terbaik untuk kami..doakan aku bahgia dengan hidup aku..kepada kawan-kawan aku yang suka baca blog aku ni...jadi la follower aku...wehuuu..

 P/S: hati aku sedikit terusik masa tulis entry ni..

No comments:

Post a Comment