Monday 14 May 2012

. . . Ketika kau mengingatkan . . .

Hye all....
Orang kate tak boleh sambut hari ibu kan..so,hari ni..timbul idea..aku nak story sikit pasal pengalaman hidup aku yang tak pernah lepas dari buat silap dan salah..satu hari aku terbaca diari mama...ops! aku tak sengja ok...if tak ada kena mengena dengan aku..aku takkan continue baca SERIOUSLY!

"if mama dah tak ada nanti..jaga adik-adik...jaga babah..if babah nak kahwin lagi..biarkan je..mungkin babah sunyi..jangan fikir yang bukan-bukan..kurangkan melawan dan turunkan ego kakak tu..kalau tak mampu jaga bibi and sayangi bibi, hantar dia kat rumah anak yatim al-munirah..harta mama yang paling berharga cuma anak-anak mama..mama tahu mama bukan ibu yang baik..maafkan mama.."

Enuf! aku tak boleh nak ingat lagi..kat office ni..if tak..banjir karang...
ya..aku memang suka melawan...aku memang suka membebel..itu sifat aku yang mak aku tahu sejak dari dalam perut lagi..but~

"mama,akak janji..walau apa pun terjadi..kitorang takkan terpisah..rela atau tak rela..benda tu tak akan mungkin terjadi..mama ajar akak jadi kuat..mama ajar akak jadi tabah..mama ajar akak erti menahan air mata..mama yang tengok jatuh bangun akak..for u mum, I LOVE U!!!!

P/S: stop dulu eyh..nak g toilet~



No comments:

Post a Comment