Monday 10 September 2012

.. Ops! Kekasihku suami orang . . .

Hai Readers,
Dah lama rasanya jari-jari runcingku ini tak exercise untuk menaip entry. Pelbagai masalah yang timbul dan terpaksa aku settle kan.

Entry hari ini, aku nak share pasal LOVE STORY but! bukan sebarangan LOVE STORY ok.

"Opssss..kekasihku suami orang"


Sebagai seorang perempuan, aku turut merasa terpukau dengan apa yang terjadi. kenapa ramai wanita sekarang lebih berminat kepada lelaki yang sudah mempunyai tittle "HUBBY"

Adakah kerana lelaki yang sudah mempunyai keluarga lebih memahami isi hati wanita? 
Mungkinkah??

Wahai lelaki-lelaki yang masih bujang, bangkitlah~ aku mohon, bukankah setiap Hawa tercipta dari Adamnya? 

Pesan aku, kepada wanita yang mempunyai dilema seperti didalam entry aku ni, fikirlah tentang masa depan? korang sanggup ke nak share everything?ikhlas ke hati korang nak berpoligami?sakitttt wooo....

Aku menulis bukan sebab aku nak shoot siapa-siapa...aku cuma nak luahkan rasa hati aku ni. fikirlah.

  • Anak-anak dia yang masih kecik.
  • Hati isteri dia even ko tak pernah kenal wife dia




Cinta memang indah, cinta itu juga buta tapi korang sanggup butakan mata dan hati dan perasaan korang demi satu rasa yang sangat menyakitkan?



Satu perkataan je yang aku boleh tulis... FIKIRLAH.......

No comments:

Post a Comment