Monday 1 October 2012

. . . Untuk Mama . . .

Hai Reader, Entry kali ni agak peribadi tapi aku still nak kongsi dengan korang..
Hmmm...hati aku resah gelisah since malam tadi, aku tak tau kenapa...

Mungkinkah apa yang mem besau luahkan malam tadi membuatkan hati aku masih terusik hingga kini? entah lah......

" tak terbuka or tersentuh ke hati kakak tu bila tengok am ni?"

Untuk Mama a.k.a Mem Besau :-

Ma, tipulah akak if akak cakap tak sikit pun hati akak tersentuh, akak tau apa yang mama maksudkan..tapi akak tak boleh nak buat keputusan..biarlah waktu yang menentukan...akak kosongkan hati ini dan hanya Allah yang ada kat dalam hati ni ma, insyaAllah...akak percaya...if dia ditentukan untuk akak..sebenci mana pun akak kat dia....kami still boleh bersama...mama selalu cakap kan....rahsia Allah tu satu keajiaban yang tak kan pernah terlintas dek akal manusia?

Kepada kawan-kawan yang tau cerita aku dengan dia, thanks yeahhh... jangan risau takkan aku menangis nya tengok Si adam ni...ahahahaha...aku pun dah jatuh hati kat adam mukhriz ni oke..ingat korang jewp? kalau lah ada Mr Pilot yang macam ni, dup dap dup dap jantung aku weyyy.... hahahahaaa...

Oklah, sorry ya...kalau tak suka dengan entry aku kali ni..aku tak mampu nak cakap depan mem besau, taknak kecewakan dia..so,aku menulis...dengan harapan lega sikitlah gelisah kat hati aku ni....


No comments:

Post a Comment