Wednesday 10 October 2012

. . . Pil Perancang Dan Aunty! . . .

Hai Korang!
Korang tengah buat apa tu? Hope so sihat sentiasa la kan. Sekarang tengah musim la kan...

Today is Wednesday kan? serius aku memang tak reti nak pendek-pendek kan entry.. So, here is my next story.. happy reading yeah!

"PIL PERANCANG UNTUK MAKCIK???"


Seorang makcik yang sudah berusia memasuki bilik doktor. Ketika doktor bertanya maksud kedatangannya, makcik itu menjawab, "Doktor, saya ingin membeli beberapa pil perancang keluarga!"

Sambil menahan tawa, doktor itu bertanya, "Makcik kan sudah lanjut usia, untuk apa makcik membeli pil perancang lagi?"

"Oh, pil-pil itu dapat membuat makcik tidur dengan nyenyak di malam hari."

"Macam mana boleh jadi begitu?"

"Betul, doktor. Setiap pagi saya mencampurkan pil itu ke dalam jus oren anak perempuan saya yang sudah dewasa. Dan di malam hari, saya dapat tidur dengan nyenyak."


P/S : Korang faham tak maksud makcik tu? #RoFL

No comments:

Post a Comment