Wednesday 3 October 2012

. . . Dah Lupa Cara Bercinta . . .

Hai Reader,
First at all...rindunya nak menulis entry kan...jari-jari ni dah makin tembam sebab tak exercise :'(

Entry hari ni..agak pelik bagi aku jugak..bagi korang tak tau la....korang mesti kenal makcik ct kan?kawan susah senang aku time kat office a.k.a banker kedua aku after mem besau! hohoho...

"Makcik (aku), siti dah lupa cara nak bercinta..seriously! "

Kisah benar ok, aku baru dengar dalam 30 minit yang lepas. aduhai makcik, mula-mula memang la nak gelak je...tapi nanti makcik ct tertouching lak... agak-agak korang la... boleh kah situasi diatas boleh berlaku..

Jawapan aku? semestinya boleh! hahaa..nak tau kenapa? fikirlah sendiri...or korang tanya kat makcik ct..PM aku ok? nanti aku boleh bagi pesbuk makcik ct kat korang...

Well, aku tak salahkan makcik ct kalau dia terlupa...kita ni manusia biasa kan? even benda simple pun kita boleh lupa...inikan pulak benda yang berkaitan dengan hati manusia....

To makcik :-

Makcik, kita doakan yang terbaik untuk anda ok? hope one days, makcik akan jumpa jodoh yang terbaik...let's be the better person together! 

Korang macam mana pulak? korang rasa bercinta selepas nikah lagi ok or tidak?


No comments:

Post a Comment