Monday 28 January 2013

. . . Al-Kisah Setia Hujung Nyawa . . .

Hello All!
Wawaaaaaw! sekarang ni tengah demam "Setia Hujung Nyawa" kemana saja aku pergi, orang sibuk story morry pasal si zen and ersalina. huh! i love you zain hakimi!!! Opsss...over pulak aku.. aku pun minat cerita tu jugak. siap cari buku tu tapi sayang tak jumpa! huhhh...merajuk dengan popular :'(

So far aku pun tersangatlah berpuas hati dengan lakonan dorang berdua, seriously.. Zain Hakimi berjaya membuatkan aku lupa pada Adam Mukhriz! laalaalaalaa... :P

 Taraaa! aku pun nak bubuh jugak buku ni dalam cebisan entry aku.. aku first time dengar nama Fatin Nabila ini tapi memang tak mengecewakan. Aku suka cara penulisan dia, tak terlalu berat..senang cerita..budak-budak pun boleh faham lah!

Tapi bila dah diadaptasi lagi best, atleast cerita dia nampak realiti sikit. kalau dalam novel tak seteruk macam dalam tv..huh! dalam tv tu, memang buat aku betul-betul benci kat Zain tu.. rasa macam nak masuk dalam tv dan cakar muka dia. hambikk ko zain! hahahhahaha..

Kerana kasih seorang isteri, dia sanggup menerima cacian dan makian, kerana cinta dari seorang isteri, dia sanggup terseksa walaupun ianya bakal mengundang beribu derita. wah! ayat aku... heeeeeee...

"Tiada insan suci yang tiada tidak mempunyai masa lampau dan tidak ada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"

aku suka ayat seperti yang diatas, kita semua diingatkan supaya menerima semua orang seadanya. Kita manusia kan, ada baik dan buruknya.

Kita sebagai seorang manusia juga kena ingat...bagaimana diri kita, macam itu jugaklah Allah jadikan pasangan kita. :')

No comments:

Post a Comment