Thursday 3 January 2013

. . . Dara Oh Dara . . .

Salam reader's

Fuhhh! bersawang-sawang blog aku ni...dah lama aku tak menulis entry....not in mood la katakan...hahahaa..
First at all, happy new year everybody's! apa azam korang tahun ni? hope so boleh la termakbulkan? amin!!


 Entry kali ni nak memperbetulkan tanggapan orang pasal "DARA". Well, as we know. Selaput dara adalah selaput yang sangat nipis and for sure senang nak koyak right?

Bayangkan lah, if pompuan tu jenis yang suka memanjat, atlit, bergayut atas pokok, merempit, jatuh katil, ada taekwando, silat, and bla..bla...so, korang tak boleh nak salahkan dorang kan? macam-macam kemungkinan boleh terjadi.

Bila masuk bab dara, waahhhh... brother-brother pangkah abis calon isteri, konon-konon nak yang suci murni seperti adabi! Aku tak salahkan korang, hak korang untuk memilih calon isteri kan, yang aku cukup anti! adalah type "NAK BARANG BARU TAPI DIA SECOND HAND" alamak...lu spoil la der!

Pentingkan diri sendiri, maybe ada antara kita yang terlupa "Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik" begitu jugak la sebaliknya. Aku selalu dengar, sebelum kahwin or nikah ramai lelaki akan tanya macam ni. "Awak still virgin ke ek?" OhMyAllah.....sabar jela ok....bagi aku kami sebagai seorang perempuan tak akan menipu bab dara-dara ni sebab if kami tipu, confirm kantoi kan? after first night? hihihiihihiiii... bagaimana pula dengan Sang Arjuna? fikir-fikir kan lah.. dengan manusia kita boleh tipu, but kat atas tu.. CCTV 24hours.

Bak kata Puan mama, "don't do something stupid!" amekaww... gulp! gulp!

So jangan tanya soalan "kau ni dara ke tak?" kat awek or bakal bini ko. soalan tu dah tak commercial lagi. tapi kau tanya macam ni "kau pernah buat seks tak?" haaaaaa.. soalan tu terbuka, dua-dua boleh tanya. macam tu baru fair kan?

Ingatlah...dunia ni macam video game, yang kekal tu kat sana nanti...seronok kat dunia tapi kat sana terbakar? kau nak ke? aku taknak... :'(

P/S: penat dah aku membebel. :p over pulak..

No comments:

Post a Comment