Tuesday 17 September 2013

Demam SPA8 ^_^

Hello semua! Im back here.. ^_^ Setelah aku jenuh membersihkan blog yang dah bersawang ni... suka betul Incik Lelabah ye..

Ok, sekian lama aku menyepi.. menyendiri... dan mencari inspirasi.. tiba-tiba aku dikejutkan oleh sepucuk surat.. yang membuatkan aku terkesima.. 7 tahun aku menanti.. sekarang baru kau menonjolkan diri..

Oh my god! Oh my god!
Aku dapat surat ini weh!!!!


Tanjat tak tanjat la kan.. SPA8 ya kawan-kawan..
Seriously, aku tak tau nak buat apa.. sebab aku tak ada pengalaman langsung.. macam mana ni?
Semenjak dapat surat ni, hidup aku tak tenang.. mandi tak basah.. tidur tak lena.. makan tak kenyang-kenyang.. macam mana? alamak.. 

PENERBIT RANCANGAN GRED B41

Kena baca berita.. ada ujian suara.. penyampaian.. ok, aku kena yakin kan? kalau tak yakin.. macam nak pergi interview tu.. ok..ok... jangan gabra eleen.. u can do it.. kalau ada rezeki.. InsyaAllah..

So, korang.. tolong la doa-doakan aku ek? or ada yang nak share experience.. sila-silalah..
maklumlah.. saya ini budak baru nak belajar..
^_^

No comments:

Post a Comment