Monday 9 December 2013

. . Oh! Jodoh Di Alam Maya ?! . .

Assalamualaikum semua ^_^

Ok.. ok.. letih dah buang habuk, sarang cik lelabah kat BLOG ni.. berkurun rasanya tak menulis.. Well, sengaja atau tak bukan alasan nya ok! Hihiii..

Now on, aku TERsangatlah rajin online pesbuk, pagi petang siang malam.. Memang sentiasa ON ye...

Sehinggalah pada suatu ketika aku terjumpa sesuatu yang agak menarik, nak tau apa? Bukan aku yang jumpa sebenarnya, kawan aku yang dok sibuk invite.. MOTIF? Jangan tanya aku please!! bukan aku yang invite :(

Tutup mata cepat! Tutup ok.. Jangan main tipu! 






Selepas aku menjumpai page-page ni, fikiran aku bertungkus lumus berfikir.

1) Cari jodoh online boleh dipercayai ke?
2) Berapa ramai agak-agaknya yang masih mencari?
3) Erkkk..Perlu ke ayat-ayat cliche didalam page itu?

Apakah? Apakah? hahahaa.. BUT, aku like ya page itu semua.. Gigih aku mengelike and mengINVITE kawan aku.. Lau dorang marah.. habes lah aku.. ^_^

BTW~ Korang yang nak menjelajah.. boleh lah click kat link tu ya.. Cubalah lihat-lihat cuci mata.

Kepada yang mengusahakan PAGE-PAGE ini, aku nak ucapkan tahniah kat korang.. Atleast korang ada hati jugak nak menolong orang-orang yang pemalu dan terlalu busy..

Aku nak cari jugak lah, nak submit application untuk cari jodoh BOLEH?
Dapat tau PuanMama.. Kena sembelih aku! Hahaha.. Chow!

Assalamualaikum..

P/S : Jodoh itu memang rahsia Allah.. dan ianya akan datang jugak kepada kita tapi jangan lupa disusuli dengan USAHA ya kawan-kawan..

No comments:

Post a Comment