Wednesday 20 June 2012

. . . KEAJAIBAN DEJAVU . . .

Hello :)

Hurm....Di tengah-tengah kawasan pavilion sambil meminum arabica coffee dekat starbuck, sambil menikmati angin yang melintasi muka korang..tiba-tiba korang terdiam,pergerakan seakan-akan berhenti..kemudian korang berkata "macam aku pernah alami benda dan saat ni..." didalam hati..korang nak tau tak apa yang korang alami tu....

D.E.J.A.V.U 
 
 

:: is the impression that one has already witnessed or experienced a current situation, even though the exact circumstances of the prior encounter are unclear and were perhaps imagined ::
 
Aku bukan ahli psikologi yang memang tahu punca kejadian dejavu ni...aku cari kat wikipedia jugak...as we know..if malu bertanya sesat jalan kan?
 
Sama ada korang pernah alami atau tidak...its depend to urself...aku akui..aku banyak mengalami keadaan ni..sampai sekarang...seriously, dejavu ni mempunyai satu effect yang sangat mendalam...

Satu kajian menyatakan umur yang paling banyak mengalami dejavu adalah didalam lingkungan  15-25..yeah..sedang elok la...umur aku pulak ditengah-tengah...wehuuuu..

Sesungguhnya..hari ni aku belajar satu lagi benda yang aku tak pernah tahu sebelum ni....PELIK atau MISTIK...yang penting kekaburan sebelum akan dapat dikenalpasti selepas kite mengalami dejavu...

"Siapa kita nak melawan kuasaNya yang satu..Maha mengetahui..."


No comments:

Post a Comment