Wednesday 20 June 2012

. . . Nenek Di Jepun . . .

As i tol u before..today is hari aku menulis apa sahaja yang aku rasa aku nak tulis..somemore,ada banyak pulak idea yang terlintas difikiran aku..

Pernah tak korang bayangkan..cafe or restaurant yang pelayan nya adalah golongan nenek-nenak yang masih gagah+cantik menarik tertarik kau memang debommm! wahhh..menyanyi kejap...

Inilah restaurant nya...nampak macam cool & classic..erkk...takde lah classic sangat..just nice...apa yang menariknya adalah..RESTAURANT CREW nya...nenek-nenek beb! seriously aku mana main tipu-tipu ni...korang tengok logo cafe ni pun korang dah boleh agak kan? ahahaha..


Korang tengok, betapa semangatnya mereka bekerja..if kat malaysia ni...aku pergi kat restaurant fine dining pun...dapat service macam hampeh..mamak jugak dihatiku! amboi... Well,as we know...japan nya attitude tersangat lah proactive dan dorang sentiasa mempunyai idea yang boleh buat kite terkesima..bahasa aku....macam sasterawati...


Diakhir kata...inilah model-model yang dapat aku curi gambar mereka...credit to En Google...
ketulenan nenek-nenek ni,aku tak dapat nak confirmkan dahulu...aku tunggu orang bawak aku pergi jepun dulu and aku let u ols know ok...

2 comments:

  1. sehat2 je aku tgk. tp kalo btol dah tua, mesti makanan sdp2. maklum la. pengalaman...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea...in fact aku pun rasa apa yang ko rasa..japan kan memang suka menda pelik-pelik..

      Delete