Wednesday 15 August 2012

. . . FIZI & AHMAD DI HOT FM . . .

Salam Semua..
Hari ni pagi-pagi aku dah banjir akibat dengar HOT FM punya pasal.. Ok, bukan salah HOT FM pun cuma aku tabikk lah kat HOT FM sebab berjaya dapatkan dua orang adik a.k.a HERO BARU AKU dalam sekmen pagi dorang.

Korang mesti dah tengok IKLAN BERNAS 2012 kan? kat TV3 iklan tu...tapi tak selalu sangat TV3 mainkan. first aku tengok... banjir beb rumah aku! 2nd time tengok STILL banjir jugak.... haizzzz... tiap-tiap hari lah aku tengok kat youtube, automatik air mata yang jernih ni bertakung...



Ini Ahmad. Berumur 12 tahun.





Ini pula Fizi. Berumur 8 tahun.

Seronok tengok senyum dorang kan? bahagia rasanya. Dorang ni saling melengkapi antara satu sama lain. if nak tengok video dorang boleh lah pergi ke youtube.com 

Comel kan dorang? aku teringin sangat nak jumpa dorang berdua ni...insyaAllah..

Kepada sesiapa yang "unlike" video dorang ni kat youtube... lembutkan lah hati korang tu....

ada hadis menyatakan :-

''sesiapa yang mengusap kepala anak yatim kerana sayang, maka Allah mencatat baginya dengan setiap rambut yang tersentuh tangannya satu kebaikan, serta dengan setiap rambut itu akan menghapus satu dosa darinya dan menaikkan satu darjat"




 Pic credit to : HOT FM website.


No comments:

Post a Comment