Wednesday 1 August 2012

. . . Korang kenal Mamat Ni . . .

Hye reader!
Dipetang yang indah ni lagi membosankan ni, aku rasa macam nak tengok video mat lufti..

"APA!!!! ko tak kenal matlufti90??"




Ishhhh...dia ni kira pemes gak lah...kegilaan ramai, maybe.....dia comel kot? persoalan.........comel kew? yeah..aku admit dia memang comel + pandai! dalam video dia mesti ada unsur nasihat walaupun nampak kasar dimata orang yang berhati lembut, bagi aku..ok lah...cara dia kena bagi aku..


"kat bawah ni salah satu koleksi yang boleh buat aku gelak sorang-sorang"



well, if korang nak tau details pasal dia aku tak tau sangat la kan, tapi yang aku pasti tau aku suka dengan kerja dia, video dia..if tengah jiwa kacau pun...video dia lah yang aku suka tengok..sejuk mata mak ang matlufti oii...

meh sni aku share gambar dia yang kiut miut lagi eyh?



gambar kat atas ni time dorang tengah hiburkan hati sebab kena beraya di over the sea....
to #matlufti90..caya lah sama ang! keep it up ok...lantak pi orang nak kata apa pun kat ang..

No comments:

Post a Comment