Thursday 15 March 2012

. . . harta karun . . .

Wehuuu!
Hai sumer..masa aku duduk makan tadi aku terfikir pasal HANDBAG.. :) well..ladies dan handbag mana boleh lekang kan? tak kisah la macam mana pun pattern handbag korang..bagi aku la kan, beg aku memang besar..sering kali jugak Puan mama marah aku sebab handbag aku mengalahkan handbag "emak budak" well..aku ni banyak tanggungjawab kena pikul ditambah pulak cuaca yang tak menentu..erkk! apa kena mengena cuaca dengan handbag? ok..game start :P

<====== Taraaaa! haaaa..jangan terkejut tengok khazanah dalam handbag tu,beg aku lebih kurang macam tu la cuma aku punya lagi advance! siap ada buah-buahan lagi...bak kata orang,mana tau tengah-tengah drive tu aku dahaga ke, ada juga buah yang boleh buat aku hilang dahaga (cish! ayat nak menang..macam la xde 7e dah) huhuhu..

Rilek r beb..kalau dah nama perempuan kalau boleh cermin toilet semua barang-barang penting nak angkut letak dalam handbag..so,disini aku ingin membuat permohonan kepada pembekal-pembekal beg di seluruh dunia..tolonglah keluarkan beg-beg yang lagi besar but must be "GOJES" ok..confirm aku akan beli punya..huhuuu..banyak lagi barang penting yang aku terpaksa kelurkan sebab tak cukup ruang.

P/S: handbag adalah teman sejati golongan "gegurl" sebab banyak menyimpan rahsia dorang :)

No comments:

Post a Comment