Thursday 8 March 2012

. . . pisau cukur . . .

selamat hari wanita sumer! #whew~
arini aku nak share something pasal satu jenis gurl yang ada dekat hidop kite sumer..maybe aku tak dapat nak list kan semua but aku cube ok? usaha kan tangga kejayaan..wahhh~gaya dah macam cekgu dah..

ok,selama kita hidup..pisau cukur atau puteh cakap "GOLD DIGGER" ni memang tak dapat nak bendung lagi...makin hari makin ramai gurl yang macam ni...cuma PISAU CUKUR ni tergolong dalam beberapa kelas..setiap kelas pula mempunyai undang-undang yang tersendiri..ok start~

Class C
Bermaksud : Cokia/Taktik kotor.
Huraian : selalu nya PC type c neh...dorang ni kategori gurl yang desperate..sorry la if ada yang terase but apa yang aku share ni realiti beb..type C ni agak merbahaya sebab dorang akan menggunakan taktik laman sosial macam FB,YM,MSN,SKYPE and so on la...dorang ni akan menggunakan gambar-gambar girl yang cantik gile untuk menjerat lelaki yang mudah diperdaya..if lelaki tu B***H memang senang gila la nak kena game ngan Si type C neh..dorang ni bukan tak cantik..tapi dorang tak yakin dengan diri dorang sendiri,and dorang ni kadang kala akan mudah jatuh cinta dekat lelaki yang dorang nak game...tak tetap pendirian la lebih kurang.hurm..cukup kot..letih nak tulis panjang..asal korang paham..kan..

Class B

Bermaksud : Berhati perut
Huraian : Ok,kalau yang type B ni senang jewp..dorang ni takkan attact orang yang baik dan suami orang..dorang ni jugak tak kisah berapa banyak yang korang boleh bagi kat diorang,janji lepas makan minum dorang untuk menyara hidop dorang sendiri..orang puteh kate tak over demand la kan..just nice jewp..yang type B ni jugak senang nak berubah..kiranya hati dorang ni belum tahap kebal lagi la...if dapat jumpa lelaki yang boleh jaga dia..dia boleh insaf...

Class A

Bermaksud : Superb punya spesis!
Huraian : Yang type ni aku berani cakap, semua dia sental...pakcik ko...bapak ko..asal ada duit yang memang tanggung dia semewah yang mungkin..memang dia takkan GIVE UP punya nak kacau..dorang ni sangat-sangat mementingkan kemewahan..and for sure mereka ini memang sangat cantik,tak kisah le natural or plastic...yang penting dorang cantik..itu kunci utama dorang...nak detect dorang pun senang jewp..boleh nilai dengan mata kasar...lau korang nak tengok,jom datang jumpa aku..aku boleh bawak korang pergi ke dunia dorang..best beb..mewah...cuma dosa tu takkan terlepas punya la...peluang untuk dorang insaf tu ada tapi sejauh mana hati dorang la...aku tak berani nak comment pape..

P/S: letih r...malas nak tulis ag boleh x?
aku berkongsi bukan untuk menghina tapi menunjukkan korang realiti..if ada yang terasa,aku mintak maaf..

No comments:

Post a Comment