Tuesday 10 July 2012

. . . fakta bila putus cinta . . .


Hello geng's~

Setelah beberapa jam melakukan kajian diruaangan mukabuku & burung bersiulan tak kurang juga dilaman sosial ym,skype,msn etc..

96% kawan-kawan dalam list mukabuku aku pernah putus cinta..cara baik atau cara menyebelkan..itu aku tak ambik port lah..kang tak pasal-pasal kena chop minah propa..

1) Peratusan pengunaan alasan yang diguna pakai untuk memutuskan hubungan :-

  • 50% "maaf,kita tak serasi..awak ada jalan awak...saya dengan jalan saya"
  • 10% "aku dah serabut tengok muka kau..i dah nampak sinar bahagia antara kita"
  • 10% "awak terlalu baik untuk saya"
  • 10% "i nak taubat..couple ni haram"
  • 5%   "bau badan kau kuat, aku tak larat nak belikan deodorant untuk ko"
  • 5%  "dan lain-lain"
2) Lagu tema untuk putus cinta, macam-macam lagu aku dengar...untuk lelaki dari zaman "mahligaimu dari air mataku" ke "jujur" sampailah ke "lagu dadali band" sorry beb, aku lupa tajuk lagu dadali tu.. kalau girl pulak... "pelamin anganku musnah' aduhhh..letihhhh mak!

3) Jumlah berapa kali putus cinta bagi perempuan seperti aku..hahahahaa...boleh dikenalpasti dan dikira sendiri melalui pemerhatian sekerap mana mereka menukar no telefon..

"10:5"

 4) 3 daripada 5 perempuan pernah couple balik dengan ex-bf dia..dengan alasan "everybody deserved 2nd chances" lepas tuh...putus balik...pastu merana balik....aku pun pernah buat macam tuh..sekali je ar...pesanan aku...jangan jadi bodoh kalau tak yakin..tambah-tambah kalau bf korang tu jenis banyak kepala..sana sini nak pasang. :)

5) Bila putus cinta, 89% akan guna ayat ni..tak kira lelaki atau perempuan,memang annoying gila! seriously...mintak dijauhkan aku terguna ayat macam ni...

"aku tak boleh hidup tanpa dia"

Selama mak kau lahirkan kau, mak dia lahirkan dia sebelah katil mak ko ke? aku rasa mustahilkan?dari zaman tadika,sekolah rendah sampai keasrama menengah..ko boleh je idup kan?and aku rasa ko hidup sampai sekarang kan?
 

P/S: berapa banyak kali aku putus cinta pun aku tak ingat... =)

No comments:

Post a Comment