Thursday 26 July 2012

. . . Wujud Lagi Ke . . .

Salam jumaat semua...

Korang pernah dengar pasal Restoran Malaysia Negara Ku tak?
sepanjang aku hidup dekat sini yang dekat dengan shah alam..baru hari ni aku dengar pasal restoran ni...adakah aku terlalu tidak mengikuti perkembangan semasa?? Oh No....kesian ko alin....

Restoran ni buat offer RM2 untuk sekali berbuka puasa...sama ada buffet or apa aku tak tau...yang aku tau.....kita kena tunjukkan MyKad untuk memastikan yang kita betul-betul warganegara...

Dengan dua ringgit tu..pelanggan boleh menikmati nasi putih dengan 3-4 jenis lauk bersama segelas air...jangan tanya aku kualiti masakan nya....sebab aku tak pernah masuk and aku baru tau pasal kewujudan kedai ni...

Meh sini aku share gambar yang aku dapat dari En. Google ^_^


 Ni lah bentuk rupa kedainya...kalau aku salah aku mintak maaf oke :)


Makanan dihidangkan macam dekat hostel :)


Lepas makan sila basuh pinggan oke? jangan expect korang dapat service fine dining lak 
=p


No comments:

Post a Comment