Thursday 26 July 2012

. . . Meh sini kalau BERANI . . .

Hye kembali!
Korang mesti pernah dengar pasal 

" The Tallest Water Slide in the World "

Semalam ada sorang kawan aku email gambar-gambar slide tu....gila korang.....soklan pertama yang melintasi arena pemikiran otak aku yang bijak ini adakah....

" kau cukup berani nak naik slide ni? "

urghhh! sesungguhnya aku mengakui yang aku tak akan naik slide ni even diupah berjuta-juta pun..melainkan aku terdesak and dorang bagi aku ubat tingtong BIUS yang boleh mematikan segala urat saraf aku untuk seketika...

Meh sini aku share gambar-gambar yang aku dapat semalam.
by the way credit to #MissEmma.
^_^ Thanks cayunk.


Dari jauh pun aku dah kecut perut tengok weh!


Ambik....korang nampak tak betapa curamnya waterslide ni...kalau dikira ikut formula fizik
(berat+ketinggian=had laju)
korang agak-agak betapa lajunya slide ni kalau aku adalah penumpang nya....


Starting point bebeh....


Wohoooo! yang ni aku tak tau nak cakap apa dah...hanya orang itu sahaja yang dapat merasainya....
sila tanya dia oke,bukan saya. -_-'


Korang bayangkan if masa turun tu korang tak masuk dikawasan yang betul? final destination weh!


ini tempat aku...dimana aku hanya akan bermain-main ditepi-tepi kolam ini....confirm selamat!
fuhhhhhhh..lega makkkkk...

No comments:

Post a Comment